środa, 4 kwietnia 2018

Polacy bardziej zadowolonymi konsumentami niż Amerykanie. Poziom satysfakcji klientów zbliża się do 80 proc.

W ciągu ostatnich sześciu lat wskaźnik zadowolenia konsumentów w Polsce wzrósł o ponad 17 pkt proc. i obecnie wynosi prawie 78 proc. Przewyższa tym samym poziom satysfakcji klientów w USA i Wielkiej Brytanii. Na rosnące zadowolenie konsu...
Czytaj cały artykuł: Polacy bardziej zadowolonymi konsumentami niż Amerykanie. Poziom satysfakcji klientów zbliża się do 80 proc.
WIADOMOŚCI Adam Pawłowicz, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, BGŻ BNP Paribas, BNP Paribas, contact center, DHL, Ergo Hestia, Gothaer, ING Bank, ING Bank Śląski, Intersport, Kaufland, Kazar, Lidl, Lotos, LUX MED, mBank

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz