piątek, 27 kwietnia 2018

Bank przyszłości będzie w telefonie klienta. W aplikacji kupią wszystkie produkty finansowe, a dzięki biometrii logowanie będzie bezpieczniejsze

Digitalizacja to priorytet polskiego sektora bankowego. Pod względem dojrzałości cyfrowej, zarówno w kanale mobilnym, jak i online, polskie banki plasują się w europejskiej czołówce. Rywalizacja z fintechami sprawia, że aby utrzymać klientów, muszą inwes...
Czytaj cały artykuł: Bank przyszłości będzie w telefonie klienta. W aplikacji kupią wszystkie produkty finansowe, a dzięki biometrii logowanie będzie bezpieczniejsze
WIADOMOŚCI Aplikacje mobilne, Asseco, Asseco Poland, bezpieczeństwo, biometria, BLIK, blockchain, FinTech, fundusze inwestycyjne, Lloyds, PwC, Sztuczna Inteligencja, telefon, Ubezpieczenia, Wojciech Humiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz