Digitalizacja to priorytet polskiego sektora bankowego. Pod względem dojrzałości cyfrowej, zarówno w kanale mobilnym, jak i online, polskie banki plasują się w europejskiej czołówce. Rywalizacja z fintechami sprawia, że aby utrzymać klientów, muszą inwes...
Czytaj cały artykuł: Bank przyszłości będzie w telefonie klienta. W aplikacji kupią wszystkie produkty finansowe, a dzięki biometrii logowanie będzie bezpieczniejsze
WIADOMOŚCI Aplikacje mobilne, Asseco, Asseco Poland, bezpieczeństwo, biometria, BLIK, blockchain, FinTech, fundusze inwestycyjne, Lloyds, PwC, Sztuczna Inteligencja, telefon, Ubezpieczenia, Wojciech Humiński
piątek, 27 kwietnia 2018
Bank przyszłości będzie w telefonie klienta. W aplikacji kupią wszystkie produkty finansowe, a dzięki biometrii logowanie będzie bezpieczniejsze
Etykiety:
Aplikacje mobilne,
Asseco,
Asseco Poland,
bezpieczeństwo,
biometria,
BLIK,
blockchain,
FinTech,
fundusze inwestycyjne,
Lloyds,
PwC,
Sztuczna Inteligencja,
telefon,
ubezpieczenia,
Wojciech Humiński
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz