Technologia przeznaczona dla sklepów detalicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. W 2018 roku coraz popularniejszym trendem staje się „shoppertainment”, opierający się na założeniu, że wycieczka do centrum handlowego jest tak samo atrakcyjnym doświadczeniem jak sam zakup produktu. Sprzedawcy ...
Czytaj cały artykuł: „Shoppertainment” to klucz do zwiększenia sprzedaży w sklepie
HANDEL doświadczenie, e-commerce, Jacek Żurowski, podejmowanie decyzji
czwartek, 26 kwietnia 2018
„Shoppertainment” to klucz do zwiększenia sprzedaży w sklepie
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
W moim przypadku znakomicie sprawdza się system zwiększający sprzedaż https://craftware.pl/zwieksz-sprzedaz-dzieki-sales-cloud z którym pracuję już sporo czasu. Jestem zdania, że każda szanująca się firma jeśli chce się rozwijać to musi szukać sprawdzonych sposobów na zwiększenie sprzedaży. Inaczej niestety ale możemy odpaść w przedbiegach.
OdpowiedzUsuńJest wiele różnych technik zwiększania sprzedaży i jeśli prawidłowo je wdrożymy to będziemy mieli na pewno wielu klientów. Jednak t tworzy nam o wiele więcej dokumentów. Warto wiedzieć, że są systemy do archiwizacji https://www.connecto.pl/archiwizacja-dokumentow-w-przedsiebiorstwie/ które bardzo pomagają nam w tych pracach.
OdpowiedzUsuń