Rankomat, multiporównywarka usług, m.in. ubezpieczeniowych, jest kojarzona przez 77 proc. polskich internautów – wynika z badania przeprowadzonego przez Wavemaker, agencję obsługującą markę. Działania marketingowe Rankomatu przyniosły 60 proc. wzrost świadomości w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Co dziesiąty ankietowany odrzuca możliwość skorzystania z porównywarki ubezpieczeń. Rankomat wyrósł na najbardziej rozpoznawalną markę w swoim segmencie, pokazuje zrealizowane […]
Czytaj cały artykuł: 8 na 10 internautów zna Rankomat. Marka wyrasta na synonim swojej kategorii
FIRMY, UBEZPIECZENIA Rankomat, Tomasz Masajło
środa, 29 maja 2019
8 na 10 internautów zna Rankomat. Marka wyrasta na synonim swojej kategorii
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz