Co 10 lat pojawia się dziesięć razy więcej urządzeń mających możliwość podłączenia do sieci. Szacuje, się, że w 2020 roku ich liczba wyniesie 70 miliardów, a w 2030 – bilion. Wraz z nowymi technologiami zmienia się interakcja pomiędzy klientem a firmą, jak i oczekiwania konsumentów względem...
Czytaj cały artykuł: Cyfrowi konsumenci nie wybaczają błędów - customer experience warunkiem utrzymania się na rynku
BIZNES, TECHNOLOGIA, ZARZĄDZANIE Amazon, CRM, Cyfryzacja, Deloitte, Deloitte Digital, IT, Jan Michalski, Netflix, smartfon, Sztuczna Inteligencja, Wiesław Kotecki
poniedziałek, 27 marca 2017
Cyfrowi konsumenci nie wybaczają błędów - customer experience warunkiem utrzymania się na rynku
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz