Według prognoz GroupM, globalne wydatki na reklamę internetową osiągną w 2017 roku poziom 547 miliardów dolarów. To prawie o 4,4% więcej niż w poprzednim roku. Jakie zmiany czekają branże w 2017 roku? Oto prognozy ekspertów z firm marketingowych.
Jeszcze więcej danych o odbiorcach
„W 2017 roku ma...
Czytaj cały artykuł: Eksperci prognozują trendy w marketingu w 2017 r.
BIZNES, MARKETING Big Data, Damian Sałkowski, Google, Grzegorz Śliwa, Krzysztof Różański, Marcin Żukowski, media, smartfon, social media, Tomasz Rowiński, urządzenia mobilne, wydatki na reklamę
wtorek, 3 stycznia 2017
Eksperci prognozują trendy w marketingu w 2017 r.
Etykiety:
Big Data,
Damian Sałkowski,
Google,
Grzegorz Śliwa,
Krzysztof Różański,
Marcin Żukowski,
media,
smartfon,
social media,
Tomasz Rowiński,
urządzenia mobilne,
wydatki na reklamę
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz