czwartek, 29 listopada 2018

Sztuczna inteligencja - chatboty, voiceboty w obsłudze klienta

Jak informuje ostatnie doniesienie Massachusettts Institute of Technology, aktualnie już 90% firm i organizacji z całego świata wykorzystuje sztuczną inteligencję do poprawy doświadczeń zakupowych klientów oraz maksymalizacji sprzedaży.
Zgodnie z analizą Instytutu, nawet do 50% zgłoszeń kliencki...
Czytaj cały artykuł: Sztuczna inteligencja - chatboty, voiceboty w obsłudze klienta
HANDEL, TECHNOLOGIA Maciej Stanusch, Stanusch Technologies, Sztuczna Inteligencja

1 komentarz:

  1. Sztuczna inteligencja jak na razie dotarła do produkcji a myślę, że już niebawem także handel przejdzie rewolucję. Jestem bardzo ciekaw wystąpienia Pana Jarosława Zarychta na Fabryce Cyfrowych Przemian - https://ax-dynamics.com/pl/fabryka-cyfrowych-przemian.. Ma omawiać korzyści wynikające z wykorzystania sztucznej inteligencji w produkcji oraz jak będzie wyglądać Fabryka Przyszłości. Zapowiada się naprawdę ciekawie, bo jeszcze parę lat temu, nie wiele osób sądziłoby, że dzieli nas tak mało czasu od tak dużego kroku w przemyśle jakim jest cyfryzacja produkcji. Technologia idzie w bardzo dobrym kierunku 

    OdpowiedzUsuń