W 2017 roku wartość polskiego eksportu może sięgnąć 200 mld euro, a z roku na rok wzrost jest kilkuprocentowy. Warunkiem dalszego rozwoju sprzedaży zagranicznej jest budowanie i wzmacnianie wizerunku polskiej marki poza granicami. Taki cel ma program Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, która b...
Czytaj cały artykuł: Polska marka może podbić zagraniczne rynki. Polska Agencja Inwestycji i Handlu będzie wspierać dziewięć priorytetowych branż
EKSPORT eksport, ICT, IT, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, Ministerstwo Rozwoju, PAIH, PAIiIZ, Polska, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Organizacja Turystyczna, polski eksport, polskie marki, Robert Zawadzki, RPA, USA
czwartek, 28 grudnia 2017
Polska marka może podbić zagraniczne rynki. Polska Agencja Inwestycji i Handlu będzie wspierać dziewięć priorytetowych branż
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz