Polska żywność ma szansę odnieść sukces za granicą, ale niezbędna jest odpowiednia strategia. Podstawą ekspansji zagranicznej jest patriotyzm zakupowy na rodzimym rynku. To główne wnioski z debaty „Made in Poland – jak wykreować modę na polskie produkty. Polska żywność – szanse i perspektywy”,...
Czytaj cały artykuł: Na zagranicznych rynkach konkurujemy ceną. Brakuje strategii i marki parasolowej
EKSPORT, RAPORTY I ANALIZY, ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO Andrzej Romaniuk, BGŻ BNP Paribas, BNP Paribas, Leszek Hądzlik, Łukasz Dominiak, Michał Koleśnikow, Polska, Rafał Wiecheć, Witold Strobel
poniedziałek, 16 października 2017
Na zagranicznych rynkach konkurujemy ceną. Brakuje strategii i marki parasolowej
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz