Wydatki mediowe sektora handel (bez e-commerce) w pierwszej połowie 2017 roku wyniosły 492,7 mln zł, o 8% więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku i 33% więcej niż dwa lata temu. Najwięcej zainwestowały w promocję super- i hipermarkety – 327,4 mln zł – pokazuje analiza domu mediowego...
Czytaj cały artykuł: Handel wydaje coraz więcej na promocję
HANDEL, MARKETING Anna Lipińska, Biedronka, Carrefour, Codemedia, e-commerce, Ikea, Jeronimo Martins, Jeronimo Martins Polska, Kaufland, Leroy Merlin, Lidl, Makro Cash & Carry, media, Media Expert, Onet, Polska, RMF FM, Saturn
wtorek, 29 sierpnia 2017
Handel wydaje coraz więcej na promocję
Etykiety:
Anna Lipińska,
Biedronka,
Carrefour,
Codemedia,
e-commerce,
Ikea,
Jeronimo Martins,
Jeronimo Martins Polska,
Kaufland,
Leroy Merlin,
Lidl,
Makro Cash & Carry,
media,
Media Expert,
Onet,
Polska,
RMF FM,
Saturn
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz