W pierwszym kwartale 2017 roku reklamodawcy z sektora Podróże i Turystyka (PiT) przeznaczyli na promocję blisko 40,4 mln zł, o około 6 mln mniej niż rok wcześniej, co stanowi spadek o ok. 13% – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia. Najwięcej na reklamę wydała branża gastronomiczna – 17,2...
Czytaj cały artykuł: Sektor Podróże i Turystyka tnie wydatki reklamowe
MARKETING AmRest, Codemedia, Emirates, Ikea, McDonald’s, media, Neckermann Polska, Orbis, PIT, PKB, PKP Intercity, Polska, Rainbow Tours, Starbucks, Szczepan Okła, turystyka
środa, 24 maja 2017
Sektor Podróże i Turystyka tnie wydatki reklamowe
Etykiety:
AmRest,
Codemedia,
Emirates,
Ikea,
McDonald’s,
media,
Neckermann Polska,
Orbis,
PIT,
PKB,
PKP Intercity,
Polska,
Rainbow Tours,
Starbucks,
Szczepan Okła,
turystyka
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz