czwartek, 27 kwietnia 2017

Szybkie pożyczki dostępne w salonach prasowych. Firmy pożyczkowe rozwijają sprzedaż nie tylko w internecie

Wartość pożyczek udzielanych online to 3 mld zł. Segment firm pożyczkowych rośnie w internecie, ale także w punktach stacjonarnych. Vivus Finance uruchomił sprzedaż w sieci saloników prasowych InMedio i Relay na terenie całej Polski. Firma rozwija strategię skupioną...
Czytaj cały artykuł: Szybkie pożyczki dostępne w salonach prasowych. Firmy pożyczkowe rozwijają sprzedaż nie tylko w internecie
WIADOMOŚCI

5 komentarzy:

  1. Ciekawe, że w ostatnim czasie rynek pożyczek tak bardzo się rozwinął, że dostępne są nawet pożyczki w salonach prasowych, czy też pożyczki dla firm. Ja rozważałem taki typ pożyczki kiedy rozważałem program do wystawiania rachunków. Ostatecznie zdecydowałem się jednak na darmowe oprogramowanie, które w firmie sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie pomocą okazały się pożyczki pozabankowe dla zadłużonych. Stopniowo zacząłem wychodzić z długów. Osobiście preferuję pożyczki przez internet, które moim zdaniem są najwygodniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre pożyczki pozabankowe są łatwo dostępne w internecie tylko trzeba wiedzieć gdzie je szukać, jednak jak ze wszystkim potrzebny jest umiar w ich braniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę schodzi zanim uda się zaoszczędzić pieniądze na cel jaki mamy wymarzony. Łatwiej wziąć pożyczkę i spłacać raty, mogą być one bardzo przystępne. Na http://gotowkanajuz.com.pl/ są porady jak to zrobić by potem nie żałować. I na co zwracać uwagę zanim pożyczkę weźmiemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. W salonach prasowych? Nie spotkałem się z czymś takim. W ogóle zawsze lepiej najpierw trochę doczytać chociażby na http://gotowkowcy.pl/ , żeby mieć pojęcie o kredytach, wiedzieć na jakie kwestie należy uwagę zwrócić. Takie porady są naprawdę pomocne.

    OdpowiedzUsuń