Z analizy instytutu badawczego ABR SESTA wynika, że w gazetkach alkoholowych prym wiodą wódki. Mniej reklamuje się piwa i wina. Według ekspertów, tę strategię narzucają sprzedawcom firmy produkujące trunki. Mogą one chcieć wykorzystać to, że Polacy mają więcej pieniędzy, dzięki programowi rządowe...
Czytaj cały artykuł: Przed świętami mocniejsze alkohole są częściej promowane. Sieci handlowe i producenci liczą na efekt 500 plus?
BIZNES, MARKETING, MEDIA, ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO ABR SESTA, Andrzej Faliński, Marcin Dobek, Maria Andrzej Faliński, Michał Rosiak, Polska, Rodzina 500 plus
środa, 21 grudnia 2016
Przed świętami mocniejsze alkohole są częściej promowane. Sieci handlowe i producenci liczą na efekt 500 plus?
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz