Komercjalizacja mediów społecznościowych postępuje – podkreśla Joanna Jałowiec, redaktor naczelna portalu PRoto.pl. Serwisy wprowadzają nowe funkcjonalności, które pozwolą firmom skutecznie zwiększać sprzedaż. W kierunku e-commerce zmierza m.in. Instagram. Umożliwienie marko...
Czytaj cały artykuł: Media społecznościowe stawiają na firmy. Nowe funkcjonalności Instagrama i Snapchata pomogą w reklamie i zwiększaniu sprzedaży
WIADOMOŚCI
środa, 28 grudnia 2016
Media społecznościowe stawiają na firmy. Nowe funkcjonalności Instagrama i Snapchata pomogą w reklamie i zwiększaniu sprzedaży
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Nigdy nie słyszałem o takim rozwiązaniu, ale dziś każdy model pracy biznesowej wart jest rozważenia. Osobiście bardzo lubię pracować na systemach https://www.connecto.pl/cdn-xl/ które jak dla mnie sprawdzają się znakomicie.
OdpowiedzUsuń