Klienci, dokonujący zakupów przy użyciu smartfonów, wymagają szybkiej i komfortowej obsługi. W zamian za udostępnianie swoich danych w aplikacjach mobilnych, chcą płacić mniej, niż pozostali konsumenci. Od sieci handlowych oczekują również dodatkowych gratyfikacji za lojalność i spersonalizowan...
Czytaj cały artykuł: Konsumentom, w mobilnych smart zakupach, chodzi już nie tylko o oszczędzanie czasu i pieniędzy
APLIKACJE, E-COMMERCE, HANDEL, INTERNET ABR SESTA, Aplikacje mobilne, e-commerce, Komfort, Krzysztof Łuczak, marketing mobilny, Mateusz Puchala, Polska, Qpony, Sensorberg, smartfon, tablet, telefon, TNS Polska
czwartek, 1 grudnia 2016
Konsumentom, w mobilnych smart zakupach, chodzi już nie tylko o oszczędzanie czasu i pieniędzy
Etykiety:
ABR SESTA,
Aplikacje mobilne,
e-commerce,
Komfort,
Krzysztof Łuczak,
marketing mobilny,
Mateusz Puchala,
Polska,
Qpony,
Sensorberg,
smartfon,
tablet,
telefon,
TNS Polska
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz