wtorek, 24 listopada 2015

PGE razem z PayU – nowy sposób płatności już dostępny w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE (eBOK)

Lider na rynku energetyki korzystając z usługi PayU | Mass Collect oferuje swoim klientom możliwość szybkiego i łatwego w obsłudze sposobu regulowania rachunków za energię.  Dla klientów to znaczne udogodnienie, a dla PGE Obrót SA optymalne zarządzanie wpływami z płatności. 
Ponad 5 milionów kl...
PGE razem z PayU – nowy sposób płatności już dostępny w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE (eBOK)
FIRMY Agnieszka Szczekala, PayU SA, PGE Obrót S.A., Sylwia Bilska

3 komentarze:

  1. W internecie jest wiele różnego rodzaju ofert, szybkich pożyczek czy płatnych sondaży które pozwalają zarabiać i tak przelewać środki pieniężne. Ja jednak jestem bardziej uważna i staram się kiedy tylko mogę wykorzystywać sposobu płatności internetowej https://www.cashbill.pl/ który według mnie jest najbardziej optymalny. Ogółem już zrobiłam mnóstwo transakcji przez internet oraz przy użyciu tegp sposobu płatności i jestem przekonana, że nigdy nie mogłabym źle o nim powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie jak dla mnie dość istotną kwestią jest to, aby móc płacić w sklepach internetowych przelewami online. Właśnie dlatego u siebie zdecydowałem się na instalację wtyczki https://www.przelewy24.pl/do-pobrania#wtyczki która mi na takie rzeczy pozwala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bardzo fajnym rozwiązaniem są płatności online https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online z których ja korzystam już od pewnego czasu. Właśnie dlatego jestem zdania, że płatności internetowe to jest przyszłość na pewno w sklepach internetowych.

    OdpowiedzUsuń