III edycja Raportu Game Industry Trends 2013 przynosi wyniki kolejnej fali badania „Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce”, które na zlecenie NoNoobs.pl S.A. przeprowadziła Research.NK na próbie ponad 4 000 internautów.
Zmniejsza się dystans pomiędzy grającymi mężczyznami, a kobietami, notujemy ...
Raport Game Industry Trends 2013
Raporty i Analizy Agnieszka Świtkowska, Agnieszka Szóstak, Arkadiusz Cybulski, Artur Kurasiński, Barbara Siegel, Dariusz Sokołowski, Konrad Adamczewski, Krzysztof Augustyn, Maciej Kuca, Maciej Miąsik, Maciej Szcześnia, Marcin Kosman, Michał Nowakowski, Paweł Borawski, Paweł Kozierkiewicz, Paweł Winiarski, Rafał Dziducha, Robert Łapiński, Tymon Smektała
wtorek, 26 listopada 2013
Raport Game Industry Trends 2013
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz