Według corocznego badania europejskiego rynku e-commerce, Barometr E-shopper 2018[1], coraz więcej e-nabywców decyduje się na zwrot zakupionych w Internecie przedmiotów. W 2018 roku na ten krok zdecydowało się 10 proc. europejskich konsumentów. Jest to wynik o 4 p.p. wyższy niż w roku 2017. 52 pr...
Czytaj cały artykuł: DPDgroup: zwroty w e-commerce coraz popularniejsze
E-COMMERCE, TRANSPORT I LOGISTYKA DPD Polska, DPDgroup, Rafał Nawłoka
czwartek, 28 marca 2019
DPDgroup: zwroty w e-commerce coraz popularniejsze
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Ja dość sporo kupuję w sklepach internetowych, ale jakoś jeszcze nigdy nie miałam okazji aby cokolwiek zwracać. Jak dla mnie najważniejszą kwestią jest to, aby dany sklep internetowy posiadał bezpieczne płatności online https://www.przelewy24.pl/ które jak dla mnie sprawdzają się najlepiej.
OdpowiedzUsuń