Według raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, promocje rzędu 5-10% przekonują do kupna towaru tylko co 10 osobę. Najczęściej preferowana wysokość rabatu to 20-30% lub 50% i więcej. Tak stwierdziło łącznie 32% ankietowanych. Dla 50% bonifikaty 17% badanych pojedzie do sklepu...
Czytaj cały artykuł: Kilkuprocentowa obniżka już nie wystarczy, żeby zachęcić do zakupów. Klienci oczekują od sieci większych rabatów
E-COMMERCE, HANDEL, MARKETING BLIK, Karolina Szuba, Katarzyna Czuchaj-Łagód, Magdalena Szarejko, Michał Rosiak, Mobile Institute
piątek, 28 lipca 2017
Kilkuprocentowa obniżka już nie wystarczy, żeby zachęcić do zakupów. Klienci oczekują od sieci większych rabatów
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz