Z obniżek najczęściej korzystają internauci, których miesięczny dochód na osobę jest na poziomie 3-7 tys. zł. W przedziale 7-10 tys. zł aż 34% ankietowanych kupuje produkty w cenach rabatowych. Wśród jeszcze zamożniejszych klientów praktykuje to 23%. Takie są wyniki raportu „Smart Okazje –...
Czytaj cały artykuł: Najbiedniejsi konsumenci rzadko kupują w promocji. Zwykle z takich okazji korzystają lepiej sytuowane osoby
E-COMMERCE, HANDEL Andrzej Faliński, BLIK, Katarzyna Czuchaj-Łagód, Maria Andrzej Faliński, Michał Rosiak, Mobile Institute
czwartek, 22 czerwca 2017
Najbiedniejsi konsumenci rzadko kupują w promocji. Zwykle z takich okazji korzystają lepiej sytuowane osoby
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz