Zdaniem niemieckiego eksperta, Viktora Riemera, wzrost dyskontów będzie zwalniał. Granica nasycenia nimi rynku jest już bliska. Jednak, według Marii Andrzeja Falińskiego z POHiD-u, można ją poszerzyć. Jak twierdzi, sieci dyskontowe ewoluują, podnosząc pozycjonowanie swojej oferty. Ale wciąż zacho...
Czytaj cały artykuł: Dyskonty, szukając nowych strategii, upodobniły się do supermarketów. Teraz będą rozwijały inne koncepty
BIZNES, HANDEL Aldi, Andrzej Faliński, Biedronka, e-commerce, Lidl, Maria Andrzej Faliński, POHiD, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, reklama, Viktor Riemer
środa, 30 listopada 2016
Dyskonty, szukając nowych strategii, upodobniły się do supermarketów. Teraz będą rozwijały inne koncepty
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz