środa, 30 listopada 2016

Dyskonty, szukając nowych strategii, upodobniły się do supermarketów. Teraz będą rozwijały inne koncepty

Zdaniem niemieckiego eksperta, Viktora Riemera, wzrost dyskontów będzie zwalniał. Granica nasycenia nimi rynku jest już bliska. Jednak, według Marii Andrzeja Falińskiego z POHiD-u, można ją poszerzyć. Jak twierdzi, sieci dyskontowe ewoluują, podnosząc pozycjonowanie swojej oferty. Ale wciąż zacho...
Czytaj cały artykuł: Dyskonty, szukając nowych strategii, upodobniły się do supermarketów. Teraz będą rozwijały inne koncepty
BIZNES, HANDEL Aldi, Andrzej Faliński, Biedronka, e-commerce, Lidl, Maria Andrzej Faliński, POHiD, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, reklama, Viktor Riemer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz